Serviceavtale
Service er en viktig kvalitet i vår bransje. Det er viktig for en eier av restaurant, kafé, bensinstasjon, bakeri eller lignende å vite at maskinene fungerer til enhver tid. Når det er nedetid, skal den være så kort som mulig. En serviceavtale er både en nødvendighet, men også en stor trygghet.
Unikt servicekonsept
Vi mener at vårt servicekonsept er unikt. Vi har 30 serviceteknikere over hele landet, i tillegg til 15 basert i Oslo, som er eksperter på maskinene våre. Siden vi er landsdekkende kan våre teknikere komme til unnsetning raskt, og du får lik service uansett hvor du befinner deg. En serviceavtale hos Primulator dekker vedlikehold, alle serviceutrykninger, deler, arbeid og reisekostnader. Vi sørger for at maskinen din alltid er i god stand slik at du får maksimal glede av maskinen i flere år.
Våre serviceteknikere får jevnlig faglig påfyll og gjennomgår alle grunnleggende kurs i maskinene. Det er alfa og omega at teknikerne til enhver tid er oppdatert på all kompetanse vi har. De skal alltid ha de mest brukte delene i bilen, slik at en enkel reparasjon skal ta kortest mulig tid.
Serviceavtalen inkluderer:
Lengre levetid
Serviceavtalen hindrer driftsstans og påser at maskinene får lengre levetid.
Årlig vedlikehold
Inkludert alle servicedeler, arbeidstimer og reisekostnader.
Service
All service på dagtid uten kostnad. Inkludert deler, arbeidstimer og reisekostnad. Gjelder opptil 120 km. Skader eller brukerfeil dekkes ikke av avtalen.
Full kontroll
Fast sum, ingen kostbare overraskelser (innen 120 km en vei).
Planlagt vedlikehold
Vedlikehold kan utføres til planlagt tid i rolige perioder. I våre åpningstider 08.00-16.00
Vaktutrykning
Rabatt på vaktutrykninger utenom kontortid. Gjelder helgevakt.
Support
Fri telefonsupport 7 dager i uken på dagtid og innenfor angitt tider på helgene.
Rask respons
Ringer du inn før kl 12 til vår supportavdeling og trenger en tekniker, skal vi gjøre det vi kan for at du skal få hjelp samme dag. Ringer du etter kl 12 skal vi fortsatt prøve å komme samme dag, senest dagen etter. Det har alt å si om solen stråler og softismaskinen akkurat har stoppet. Da er det viktig å ha kortest mulig nedetid. Det samme gjelder enhver maskin i en bedrift - all nedetid har en kostnad.
Mer enn bare en maskinleverandør
Med Primulator får du ikke bare service når maskinene trenger det. Det er et løpende samarbeid mellom oss og deg som kunde. Du kan når som helst ringe oss, kostnadsfritt, med spørsmål om din bedrift. Vi er ledende i vår bransje og deler svært gjerne vår kompetanse og nye ideer med deg. Vi er ikke bare en maskinleverandør, men et stor team av eksperter som følger både maskinen og kunden hele veien.
Serviceavtalen kjøpes for ett år av gangen og løper til du sier opp avtalen. Service er en viktig del av den daglige driften, og vi ønsker at våre kunder skal føle seg trygge på oss. Desto viktigere er vårt arbeid med kontinuerlig oppdatering av kunnskap og å dele det videre med våre kunder.