Skip to main content
  • primulator toppbilde

    Service

    Service er en viktig kvalitet i vår bransje. Det er viktig for en eier av restaurant, kafé, bensinstasjon, bakeri eller lignende å vite at maskinene fungerer til enhver tid. Når det er nedetid, skal den være så kort som mulig. En serviceavtale er både en nødvendighet, men også en stor trygghet.

Serviceavtale

Vi mener at vårt servicekonsept er unikt. Vi har 30 serviceteknikere over hele landet, i tillegg til 15 basert i Oslo, som er eksperter på maskinene våre. Siden vi er landsdekkende kan våre teknikere komme til unnsetning raskt, og du får lik service uansett hvor du befinner deg. En serviceavtale hos Primulator dekker vedlikehold, alle serviceutrykninger, deler, arbeid og reisekostnader. Vi sørger for at maskinen din alltid er i god stand slik at du får maksimal glede av maskinen i flere år.

Support

Supportavdelingen er det første leddet når du har et problem eller utfordring med din maskin. Support arbeider hånd i hånd med serviceavdelingen og kan i mange saker løse problemet ditt mens du er på tråden. Dette er til stor hjelp og reduserer nedetid betraktelig.

Primulator er en seriøs serviceaktør med alle sertifiseringer og godkjenninger på plass. Lovpålagt registrert i DSB (Direktoratet for sivil beredskap) Elsikkerhetsregisteret. Alle teknikerne gjennomgår årlig påkrevet FSE sikkerhetskurs. Vi har fagbrev innen en rekke relevante fagområder. Regelmessige kurs internt og ekstern for å opprettholde kunnskap om produktene vi selge. F-gass sertifisert for arbeide innenfor kjøleteknikk.

Behov for service / support?

Kundesupport/service

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 
Tel: +47 45 42 65 36

Vakttelefon helgevakt

Tel: +47 97 18 28 42

Fredag: 16:00 – 20:00
Lørdag:  09:00 - 20:00
Søndag- og helligdager:  10:00 - 20:00

Fremmøtegebyr 3150,- + kjøring